Pozycjonowanie stron internetowych w Google jest usługą, która nie przynosi efektów z dnia na dzień.
Wynik pozycjonowania zależy jest nie tylko od działań agencji, ale także od zmian w algorytmie Google oraz od takich czynników jak sezonowość czy konkurencja.
W porównaniu z innymi narzędziami marketingu internetowego, pozycjonowanie wiąże się z relatywnie niskim kosztem pozyskania klienta, a przeprowadzona optymalizacja strony przynosi korzyści przez wiele miesięcy.
Agencja Marketingowa
Agencja specjalizuje się w marketingu internetowym, a w szczególności w pozycjonowaniu stron internetowych. Powstała w 1999 roku i do dziś dynamicznie się rozwija, obsługując klientów z różnych branż i o różnym zasięgu działalności. Misją firmy jest dostarczać klientom kampanie, które generują zyski, a w efekcie finansują się same. Dzięki indywidualnemu podejściu do klienta, specjaliści z agencji mogą planować i wdrażać działania ściśle dobrane dla konkretnego typu biznesu.
Oferta online marketingu dla każdego
Agencja zajmuje się również realizacją innych działań online marketingu: Adwords, social media marketingiem oraz optymalizacją współczynnika konwersji. W ofercie posiada także projektowanie i budowę serwisów internetowych.